2010-04-01
22:36:52
    första april :)

idag är det första april, och jag har kommit med en massa desperata försök för att få någon lurad. Stolt är jag iallafall för jag har fått lurat min mommo, moffa, lillasyster, min far, becca :)
men lite sur e jag fär jag fick int lura min lillebror å han e 4! åså fick jag int heller lura Mickon, å int tanja :P
men än är kvällen ung, ska föröka lura min moder ännu ikväll :D
 
å jag som lovat mig själv att INTE bli lurad idag misslyckades helt. jag har blivit lurad så otroligt många gånger idag så de e int sant :P




hörni btw så läst jag på en twilightblogg att dom ska byta ut Charlie, bellas pappa i Breaking Dawn :(






























































































































APRIL APRIL DIN DUMMA SILL JAG KAN LURA DIG VART JAG VILL :)
hah där ser ni ännu ett desperat försök :P

gick någon på de? :D



pickis


Kommentarer
tanya säger:

aaaahhhh vitsi ja trod påriktit de va sant!! :O fö ja läst nånstans att han int ha skrivi nå kontraktkakka på de.. :S skit på dej :D

2010-04-01 @ 23:11:32
Blogg/hemsida: http://lennartg.blogg.se/
PICKIS säger:

JIPPIEE :D :D :D en lurad :D

2010-04-02 @ 12:33:00
becca säger:

nä.

och int har du lurat mej heller! jag gick aldrig på det ;)

2010-04-04 @ 09:21:15
pickis säger:

joo he gjord du :D du gick så hårt på de :P

du bara: men herregud ring 112 :P

2010-04-04 @ 21:20:37
mickon säger:

haha... snyggt försök.... men däremot så läst jag på en blogg att di sko byt ut Mike... han sko gör nån annan film.

2010-04-05 @ 13:49:19
mickon säger:

April april

2010-04-07 @ 08:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag har oktett

Mejladress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:


RSS