2009-12-23
11:03:18
    tjenaa eller snarare gomorron :)

har ändrat tema här på lennart :P jag tycker det blev gulit jag :P hahaha nu väntar vi bara på att vi ska ta ett foto på oss så får Hedda göra designen på bloggen :)
sitter här och funderar....ni alla som vet om vår ''hemlis'' till tanja, så hörni vi måste ta tag i den efter jul, men innan nyår :) hoppas jag inte sa för mycket nu så tanja fattar vad jag menar :P
Åh jag vill skriva nå vettit hit men de går int...jag e hungri, kanske jag sku gå å ät nå...
annars våran ''jul'' va no först bäst <3 !! vi måst samlas alla igen nån gång å hitt på nå kul, kanske blir de då vi ger tanja vår nyårspresent ^^





så här ser min favorit vägg ut i mitt rum just nu :) färdig tapitierad, tror det kallas fondvägg :P hehhhehheh mitt rum e ännu inte helt klart, jag ska ha upp några hyllor ännu och min Elvis klocka :P <--- elvis klockan :P



å på sama gång nu när jag laddar opp bilder på mitt rum så bjuder jag på en bild på min trummhörna!


åså avslutar jag med två bilder på min födelsedagspresent av Ida, godisarna är faktiskt smaskens!!!

//PICKIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag har oktett

Mejladress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:


RSS