2009-12-07
15:28:34
    tänk idag har jag levt 15 år :D woweli wow :D

hallå där kött å blåbär, som Sean Banan brukar säga :)
idag fyller jag 15:) jippiee har längtat så efter denna dag, hade planerat att jag skull köra lite moped idag, eftersom jag skulle skriva moped/traktor/snöskoter körkortet idag. Men det blev inte som jag tänkt. Jag klarade nog moped men traktor skeit sig, å det är ju så typiskt fast man klarar ett av dom så får man inget...ska skriva igen på torsdag, ska då bara skriva moped tror jag...så skriver jag traktor någon dag efter det :) å då ska jag banne mej klara det :D
nåjaa förutom detdär med kortet idag så har min dag annars varit jätte bra :) fick många fina presenter, TACK alla för dom! åså har jag så många fina kompisar som sagt grattis hela dagen :D
sitter just nu och lyssnar på min lillasysters present: New Moon soundtracks, har ännu inte lyssnat på hela men har fastnat för en låt, som e så fiin :D :D :D
lyssna själv vettja :D

it's a possibility... så fiint :)



// PICKIS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag har oktett

Mejladress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:


RSS