2009-12-10
15:27:08
    10 december

tjenaa :) nu ska jag beskriva min dag i detalj :)
vaknade halv 9, skulle gå ner och äta...neeej int ork ni hör på dehe :P jag tara den korta historien!
jag var och skrev mopokort idag, jag vet inte men varje gång jag ser detdär besiktningshuset där man skriver mopokorte så blir jag pissträng...jag vet int varför :P hahhaa intressant :D jaanå där sitter jag framför datorn i ett litet rum. Hjärtat har börjat klappa, och det klappar hårdare och hårdare efter varje fråga jag besvarat. När jag är färdig med provet visar datorn hur många fel jag hade, vågade nästan inte titta men jag tvingade mig själv ändå att göra det, kollade först på teorifrågorna 0 fel, sedan på situationsfrågorna 2 fel, jag kan inte fatta det sitter helt stum och en text syns längst ner på skärmen, du har blivit...godkänd! jag jublade inombords och tänkte nästan skrika men ag höll det tillbaka ifall de som var utanför dörren skulle tro att jag hade fått någå fel :P
så här ser min vespa ut typ, min är mera silver :D hittade ingen bild på min fyrhjulare... :P ska nog fara ut och prova köra fyrhjuling i trafiken ikväll :)



från skolan var vi på teater till WASA TEATER, vi nior var och såg två ljus i fönstret, det handlade om finlands inbördes krig. Den var jätte sorlig. Jag tänkte börja gråta i börjanet, slår vad om att jag var den enda :P alla andra började gråta i slutet, alla grät ju försåss inte. Jag blev nog för paff i slutet för att börja gråta. Det gick liksom inte :P hehhehheh bra var den iaf, rekomenderar den verkligen om ni tycker om teater!

"jag är ingen, vem är du? är du också ingen? då är vi två" ett citat från piäsen.
det där är lennart och hans tjej :P

//PICKIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag har oktett

Mejladress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:


RSS